شناسهٔ خبر: 26395 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

بهره‌برداری از استادیوم ورزشی بناب آذربایجان‌شرقی در سال آینده

محمدجواد علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال آینده استادیوم ورزشی بناب در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ظرفیت استادیوم ورزشی در حال ساخت بناب تا ۱۵ هزار نفر قابل افزایش است و با توجه به استقبال و سایر شاخص‌ها می‌توانیم آن را توسعه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، محمدجعفر علیزاده در حاشیه بازدید از مراحل احداث و تکمیل استادیوم ورزشی ۱۰ هزار نفری بناب با اشاره به محدودیت و تنگناهای اعتباری در سال ۹۴ گفت: با وجود این محدودیت‌ها توانستیم این پروژه را فعال نگه داریم و فقط ۵۰ درصد اعتبارات آن تخصیص یافت.

وی افزود: امسال ۸۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه پیشنهاد دادیم که مورد تصویب قرار گرفت.

مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور تصریح کرد: طبق قانون بودجه سال ۹۶ سال پایانی این پروژه است و طوری اعتبارات را پیش‌بینی کرده‌ایم که در سال آتی به نتیجه برسد.

به گفته وی، این پروژه دارای ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی است و قطعات بتنی آن به شکل کارخانه‌ای تولید می‌شود و صندلی‌ها با کیفیت خوب و پیشرفت ۴۰ درصدی در حال نصب است.

علیزاده بیان کرد: کارهای زیربنایی کاسه ورزشگاه انجام شده و خاک و چمن آن آخرین مرحله‌ای است که انجام خواهد شد و تمرکز ما روی ساختمان‌های اداری است.

 وی با اشاره به امکانات این ورزشگاه گفت: این ورزشگاه ظرفیت خوبی برای استان آذربایجان‌شرقی و برگزاری مسابقات کشوری است و نه تنها شهرستان بناب بلکه استان نیز از این امکانات و ظرفیت استفاده خواهد کرد.

نظر شما